تزیین کیک تولد در خانه با ایده های جذاب و خلاقانه

– تزیین کیک تولد، یکی از مهم ترین مراحل در تهیه کیک تولد است که با ارایه ایده های جذاب و خلاقانه می تواند به بهترین شکل انجام شود. این کار ر..

تزیین کیک تولد در خانه با ایده های جذاب و خلاقانه
تزیین کیک تولد در خانه با ایده های جذاب و خلاقانه - کوک‌برگر

تزیین کیک تولد در خانه با ایده های جذاب و خلاقانه


تزیین کیک تولد، یکی از مهم ترین مراحل در تهیه کیک تولد است که با ارائه ایده های جذاب و خلاقانه می تواند به بهترین شکل انجام شود

این کار را می توان به ساده ترین روش و با استفاده از مواد در دسترس به راحتی در خانه انجام داد و یک کیک تولد به یادماندنی درست کرد. در این مقاله با شانزده نکته مهم و اصولی در تزیین کیک تولد با ما همراه باشید

شاید بتوان گفت، مهم‌ترین بخش همه جشن‌های تولد وجود یک کیکاست. همه دور کیک تولد جمع می‌شوند، شمع‌های روی آن را روشن می‌کنند، آهنگ تولد می‌خوانند و دختر یا پسری که روز تولدش است شمع‌ها را خاموش می‌کند

این یک لحظه جادویی است که می‌تواند با کیک تهیه شده توسط شما به یادماندنی‌تر شود. شما با استفاده از تکنیک‌ها و ترفند‌هایی می‌توانید، همه آنچه نیاز دارید فراهم کنید و با کمی صبر و خلاقیت، در خانه کیک تولدی درست کنید که فراموش نشدنی باشد.

مراحل تزیین کیک تولد
بخش اول: تزیین کیک خود را برنامه ریزی کنید

مرحله 1 :


1 - تم کیک خود را در ذهن ترسیم کنید. تصمیم شما در این مورد به شخصی بستگی دارد که کیک برای او در نظر گرفته شده است

2 - شما می‌توانید از رنگ مورد علاقه او برای طراحی کیک استفاده کنید، البته باید فعالیت‌های مورد علاقه او مانند ورزش یا کاراکتر‌های ارائه شده در کتاب‌ها و برنامه‌های تلویزیونی را نیز در نظر داشته باشید.


مرحله 2 :
مرحله 2 :

مرحله 2 :


اگر پایه کیک خود را براساس یک کتاب، برنامه تلویزیونی یا شخصیت مطلوب طرح ریزی می‌کنید، سعی کنید از ویژگی‌های نمادینی استفاده کنید که به راحتی در کیک شما قابل بازسازی باشد. به عنوان مثال، اگر می‌خواهید یک کیک با موضوع هری پاتر درست کنید، می‌توانید مجسمه‌های لوگوی هری پاتر را برای تزیین کیک استفاده کنید.


مرحله 3 :
مرحله 3 :

مرحله 3 :


1 - پیامی را که قصد دارید روی کیک خود قرار دهید برنامه ریزی کنید. نوشتن با آیسینگ کمی دشوار است. نوشتن حروف با سایز خیلی کوچک باعث می‌شود پیام شما به چشم نیاید، از طرفی نوشتن حروف با سایز خیلی بزرگ، منجر به ناقص ماندن پیام و از بین رفتن توازن در کیک شما می‌شود

2 -قبل از اینکه نوشتن با آیسینگ را شروع کنید، با استفاده از یک قلم و کاغذ فاصله و اندازه حروف را تنظیم کنید. می‌توانید متن مورد نظر خود را جستجو کرده و آن را پرینت کنید. کاغذ روغنی را روی پرینت قرار دهید، تا خطوط از زیر آن به راحتی دیده شوند

3 -اگر ماسوره مخصوص ندارید یک کاغذ مخصوص شیرینی و یا یک کیسه فریزر برداشته و قسمت نوک انتهای آن را با قیچی ببرید، به صورتی که سوراخ کوچکی در آن ایجاد شود.


مرحله 4 :
مرحله 4 :

مرحله 4 :


1 - سطح کیک خود را بررسی کنید. یک کیک با سطح صاف برای تزئین بهترین است، زیرا نیازی به برش قسمت‌های ناهموار ندارد. اگر کیک شما دارای یک برآمدگی کوچک در قسمت وسط باشد، می‌توانید پس از خارج کردن کیک از فر، یک بشقاب روی آن قرار داده و به آرامی فشار دهید تا سطح کیک صاف شود

2 - سطح کیک خود را با کشیدن یک قطعه کارتن تمیز بر روی آن بررسی کنید. با استفاده از یک خط کش کوچک می‌توانید مطمئن شوید که صافترین کیک ممکن را دارید

3 -دمای فر شما ممکن است باعث ناهموار شدن کیک شود. درجه حرارت خیلی بالا می‌تواند باعث ایجاد سطح ناهموار کیک شود؛ به منظور جلوگیری از این مساله درجه حرارت فر را دو بار چک کنید.


مرحله 5 :
مرحله 5 :

مرحله 5 :


پس از خارج کردن کیک از فر، اجازه دهید به طور کامل خنک شود. روکش کردن کیک در حالی که هنوز گرم است منجر به خمیر شدن کیک می‌شود. به علاوه وقتی کیک کاملا خنک شود، حجم آن کمتر خواهد شد. به منظور سرد کردن کیک:

1 - کیک را از فر خارج کرده و به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه روی یک توری فلزی قرار دهید

2 - کیک را در یخچال قرار دهید تا به خنک شدن آن کمک کند و رطوبت آن نیز حفظ شود

3 - کیک را با قالب در پلاستیک بسته بندی دولایه قرار دهید تا سطح آن خشک نشود

4 - کیک را به مدت ۱ الی ۲ ساعت دیگر در یخچال قرار دهید تا کاملا خنک شود.


مرحله 6 :
مرحله 6 :

مرحله 6 :


همه لوازم مورد نیاز برای تزئین کیک را جمع آوری کنید. مواد مختلفی را می‌توانید برای تزیین کیک تولد استفاده کنید که بعضی از آن‌ها ممکن است خوراکی باشند مانند تزیین کیک با فوندانت و آب نبات، در حالی که بعضی دیگر ممکن است غیر قابل خوردن باشند، مانند مجسمه‌ها و مدل‌ها. بعضی از لوازمی که شما احتمالا برای تزیین باید در اختیار داشته باشید عبارتند از :

1 - شکلات چیپسی(اختیاری)

2 - مرواریدخای خوراکی (اختیاری)

3 - فوندانت (اختیاری)

4 - رنگ های خوراکی (اختیاری)

5 - میوه (اختیاری)

6 - کاسه مخلوط کن (برای خرد کردن)

7 - آجیل (اختیاری)

8 - قیف یا ماسوره

9 - آبپاش (اختیاری)

10 - استنسیل (اختیاری)


بخش دوم : کیک خود را روشن کنید
بخش دوم : کیک خود را روشن کنید
بخش دوم : کیک خود را روشن کنید

مرحله 1 :


حتی افراد حرفه‌ای، موقع روکش کردن کیک ممکن است آیسینگ روکش را در اطراف پایه کیک بریزند. برای داشتن یک پایه کیک تمیز، اطراف آن را با کاغذ پارچمنت بپوشانید و کاغذ را به گونه‌ای در زیر گوشه‌های کیک قرار دهید که پس از اتمام فراستینگ به راحتی بتوانید از زیر کیک خارج کنید.


مرحله 2 :
مرحله 2 :

مرحله 2 :


- به منظور محافظت فراستینگ از ترک خوردن، کیک را با کرم یا شربت ساده بپوشانید

- به کمک یک چاقو یا پالت، کرم یا شربت را روی کیک بمالید. این کار باعث مرطوب شدن لایه‌های کیک شده و رطوبت فراستینگ را بعد از روکش جذب نمی‌کند.


مرحله 3 :
مرحله 3 :

مرحله 3 :


آیسینگ را به صورت آماده بخرید یا خودتان تهیه کنید. آیسینگ کره‌ای وانیلی را به راحتی می‌توانید در منزل تهیه کنید.

مواد لازم برای تهیه آیسینگ :


کره : 1/2 پیمانه

شکر: 4+1/2 پیمانه

عصاره وانیل: 1+1/2 قاشق چایخوری

شیر: 5-6 قاشق غذاخوری

دستور تهیه :


مواد فوق را در کاسه‌ای ریخته و هم بزنید تا خوب مخلوط شده و یکدست شوند

با افزودن چند قطره رنگ خوراکی می‌توانید آیسینگ را به رنگ دلخواه درآورید.


مرحله 4 :
مرحله 4 :

مرحله 4 :


1 - کیک خود را به طور یکنواخت روکش کنید. برای پوشاندن یکنواخت کیک با فراستینگ، از بالا شروع کرده و با برداشتن مقدار کمی از فراستینگ به کمک چاقو یا پالت و کشیدن به دیواره‌های کیک همه جای کیک را به فراستینگ آغشته کنید

2 - به کمک پالت‌های کشیده که مخصوص کاور کردن کیک هستند و یا پالت معمولی کیک، باید فراستینگ را یکدست کنید یا اصطلاحاً کیک را آستر کشی کنید. برای این منظور، با یک دست پالت را با زاویه‌ی تقریباً ۴۵ درجه به کیک مماس کرده و با دست دیگر استند کیک را بچرخانید. اینکار باعث پخش شدن یکنواخت فراستینگ دور تا دور کیک می‌شود. سپس به همین روش سطح رویی کیک را نیز بپوشانید

3 - وقتی فراستینگ کاملا روی کیک پخش شد، به دیواره کیک نگاه کنید تا مطمئن شوید همه جای کیک کاور شده، در غیر این صورت از فراستینگ برداشته و جا‌های خالی یا جا‌هایی که فرو رفتگی دارد را پر کنید. اینقدر این کار را تکرار کنید تا کیک کاملاً کاور شده و دور تا دور کیک به طور یکنواخت پوشیده شود

4 - برای صاف کردن لبه‌های بالایی کیک، فراستینگ اضافی را با کمک قسمت تیز پالت، به صورت مورب به سمت داخل کیک بکشید تا فراستینگ اضافی به پالت چسبیده و از کیک جدا شود. این عمل را آنقدر تکرار کنید تا لبه‌های کیک هم صاف و تمیز شود.


مرحله 5 :
مرحله 5 :

مرحله 5 :


از ماسوره یا قیف استفاده کنید. با کمک قیفی که از فراستینگ پر شده دور تا دور کیک را پوشش دهید، به این ترتیب که سر قیف را با قیچی جدا کرده، نوک قیف را مماس با کیک قرار دهید و با کمک دست دیگر استند کیک را بچرخانید و همزمان قیف را فشار دهید تا فراستینگ خارج شود و با چرخش کیک دور تا دور کیک، با فراستینگ پوشانده شود.


مرحله 6 :
مرحله 6 :

مرحله 6 :


1 - قبل از این که به طور مستقیم روی کیک بنویسید، تمرین کنید. اگر شکلات آب شده تان کم است و نمی‌خواهید هدر برود، مقداری سس مایونز داخل قیف ریخته و روی نوشته کاغذی خود تمرین کنید

2 -با استفاده از یک خلال دندان ابتدا و انتهای هر کلمه را روی یک خط مستقیم، روی کیک مشخص و علامت گذاری کنید تا بتوانید با تمرکز بهتری، کار را شروع کرده و نوشته‌های شما در مرکز کار قرار گیرد

3 -با همان خلال دندان حروف کلمه مورد نظر را روی رویه کیک اثرگذاری کرده و سپس با کمک دست دیگرتان به طور یکنواخت و بدون لرزش، متن مورد نظر را بنویسید.


مرحله 7 :
مرحله 7 :

مرحله 7 :


پیام خود را با استفاده از ماسوره یا قیف بر روی کیک بنویسید. برای این منظور می‌توانید از یک قیف ساده یا از ماسوره‌هایی با اشکال مختلف استفاده کنید.


ماسوره جزئی است که اندازه و شماره مشخصی دارد و نوک آن در شماره‌های مختلف متفاوت است و هنگام بیرون آمدن فراستینگ از داخل قیف اشکال متفاوت و متنوعی درست می‌کند. قیف می‌تواند پارچه‌ای یا پلاستیکی و یکبار مصرف باشد و یا می‌تواند مانند یک سرنگ بزرگ با پیستونی متحرک و باز شونده باشد. بعضی از انواع ماسوره‌ها عبارتند از:

1 - ماسوره گرد:از ماسوره‌های ضروری برای تزیین است و برای کشیدن خطوط، گذاشتن نقطه و نوشتن پیام مناسب است

2 - ماسوره های سبد حصیری:همانطور که از اسمش پیداست برای ایجاد بافت حصیری با خامه بر روی کیک استفاده می‌شود

3 - ماسوره های ستاره ای :از پرکاربردترین ماسوره‌هاست و مناسب برای افراد مبتدی می‌شود. با این ماسوره می‌توان صدف، زیگزاگ، رودخانه، گل و ستاره ایجاد کرد.


مرحله 8 :
مرحله 8 :

مرحله 8 :


شما می‌توانید تزئین کیک را براساس ذوق و سلیقه شخصی خود و با توجه به مواد و لوازمی که در منزل دارید انجام دهید و حتما نیازی به یک تزیین پیچیده و پر دردسر نیست. با کمک قیف یا ماسوره می‌توانید مدل‌هایی را بر روی کیک خود ایجاد کنید یا با استفاده از خمیر فوندانت، اشکال مورد نظر خود را درست کنید.

بخش سوم : روی کیک خود را با شیرینی های تزئینی بپوشانید

مرحله 1 :


1 -در تزیین کیک تولد استفاده از تزئینات خوراکی به کیک شما جذابیت خاصی می‌دهد. در بیشتر فروشگاه‌های مواد غذایی شکلات‌ها و آبنبات‌های تزیینی به فروش می‌رسد که برای تزیین کیک بسیار مناسب است.


<b>2 </b>-استفاده از مروارید‌های خوراکی، شکلات ها، ترافل‌های رنگی و سایر شیرینی‌های تزیینی می‌توانند کیک ساده شما را جذاب و دلچسب کنند.
2 -استفاده از مروارید‌های خوراکی، شکلات ها، ترافل‌های رنگی و سایر شیرینی‌های تزیینی می‌توانند کیک ساده شما را جذاب و دلچسب کنند.


2 -استفاده از مروارید‌های خوراکی، شکلات ها، ترافل‌های رنگی و سایر شیرینی‌های تزیینی می‌توانند کیک ساده شما را جذاب و دلچسب کنند.


مرحله 2 :
مرحله 2 :

مرحله 2 :


ناهمواری‌های کیک خود را با یک لایه نازک از تزیینات خوراکی بپوشانید. ترافل‌ها و شکلات‌های خوراکی استفاده شده برای تزیین کیک، یک روش جادویی برای پوشاندن ناصافی‌های سطح کیک است. شما با پوشاندن سطح کیک با یک لایه نازک از اینگونه شیرینی‌ها می‌توانید جذابیت کیک خود را افزایش دهید.


مرحله 3 :
مرحله 3 :

مرحله 3 :


برای تزیین کیک از اسباب بازی‌های دلخواه استفاده کنید. این روش مخصوصا برای تم کیک‌ها روشی ساده و راحت است که می‌توانید به کمک آن از شخصیت‌ها و کاراکتر‌های مورد علاقه خود برای تزیین کیک استفاده کنید. از مدل‌های لوگو استفاده کنید. این مدل‌ها به قدری کوچک هستند که به راحتی می‌توانید در تزیین کیک خود قرار دهید.


مراحل ذکر شده برای تزیین کیک تولد، ایده‌ها و پیشنهادات ساده‌ای هستند که گرفتن نتیجه دلخواه از آن فقط با تمرین و ممارست امکان پذیر است؛ بنابراین در اولین تزیین کیک در منزل انتظار کاری بی عیب و نقص نداشته و مطمئن باشید در دفعات بعد، نتیجه بهتری عاید شما می‌شود</p><p><b>منبع:</b> مجله اینترنتی ستاره
مراحل ذکر شده برای تزیین کیک تولد، ایده‌ها و پیشنهادات ساده‌ای هستند که گرفتن نتیجه دلخواه از آن فقط با تمرین و ممارست امکان پذیر است؛ بنابراین در اولین تزیین کیک در منزل انتظار کاری بی عیب و نقص نداشته و مطمئن باشید در دفعات بعد، نتیجه بهتری عاید شما می‌شود

منبع: مجله اینترنتی ستاره


مراحل ذکر شده برای تزیین کیک تولد، ایده‌ها و پیشنهادات ساده‌ای هستند که گرفتن نتیجه دلخواه از آن فقط با تمرین و ممارست امکان پذیر است؛ بنابراین در اولین تزیین کیک در منزل انتظار کاری بی عیب و نقص نداشته و مطمئن باشید در دفعات بعد، نتیجه بهتری عاید شما می‌شود

منبع: مجله اینترنتی ستاره

با دیگران به اشتراک بگذارید:

امتیازدهی:

سوالات متداول

به جای ایسینگ نمیشه خامه زد ؟ عالی بود ممنون

✅ چراگلم میشه خامه زد.

عزیزان فراستینگ چیه؟؟؟؟

✅ روکش کرمی است با رنگ های مختلف.

سلام دوستان .من چند روز دیگه برای تولد شوهرم میخام کیک درست کنم ن تا حالا قیف دستم گرفتم ن تا حالا کیک روکش کردم. ب نظرتون خراب میکنم؟؟؟😢

✅ با اینکه دیر شده
میتونی خوب میشه.

خواهش میکنم طرزدرس کردن یه خامه سفت روبهم بدین هروقت درس میکنم تابخام خامه کشی کنم آب میشه این چندمین باره که کیکم خراب میشه وزحمتام بهدرمیره؟

✅ یه روش سریعش اینه که کرم پنیری درست کنید به جای خامه..طعمشم خوشمزه تر از خامه هست

یک بسته پنیر ماسکارپونه(یا خامه ای) رو بایک بسته خامه صبحانه و کمی وانیل و شکر با همزن بزنید..خیلی سریع فرم میگیره.

نکته:اگه میخواین از پنیر خامه ای استفاده کنید ،چند ساعت بذارید تو آب بمونه تا نمکش کمتر بشه.

ممنون عالی بود چندتا سوال دارم لطفا جواب دهید.فراستینگ چیه؟یعنی بجای خامه استفاده میشه.دوم من درخامه کشی خامه سطح کیکم صاف میشه ولی کمی حالت زبری داره علت چیست نمیتونم زبری روازبین ببرم.یه خواهش داشتم میشه خامه کشی اصولی ودقیق بافیلم بزارید.ممنون ازشما

✅ عزیزم به کاربر روشا خانومی سربزن فیلمش هست واقعا کاربردی بود من دیدم.

نظرات کاربران

فرانک — چهارشنبه، ۲۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷
عالیه
n.rohney — پنجشنبه، ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۰
.پودر خامه رو باید از عطاری ها بگیرید با یک دوم شیر قاطی میکنید
یه مدلم هست امادست باید از لوازم تولد بگیرید
یخ زدست باید نیم ساعت بزارید بیرون بعد با دور تند همزن بزنید بعد امادست
اونجایی که من خریدم اسمش سروسات بود تو خیا بان سنا ساحل
خانمه اقامجتبی — پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۴:۴۴
سلام قیمت پودر خامه چنده؟ وچقدر پودر خامه را بایک دوم شیرمخلوط کنیم ممنون میشم اگه جوابمو بدید
مهرناز — چهارشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۴
نمیدونم
n.rohney — پنجشنبه، ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۰
بستش هست از عطاری ها میتونید بگیرید
۵...۶تومنه یه بسته با یه لیوان شیر
راضیه — دوشنبه، ۴ فروردین ۱۳۹۹ - ۰۲:۳۲
سلام ببخشید شما کلاس کجا می روید چون کیک هاتون خیلی قشنگ هستند
عایشه — شنبه، ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
.سلام طرز تهیه خامه چیه
پلین — شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۸
🤮🤮کی این رو درست کرده وای
د.زهرا — دوشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۷
ص وصچ
د.زهرا — دوشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۳:۴۷
ص وصچ
❤محدثه گلی❤ — پنجشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۶
ایسینک باید با همزن برقی باشه!؟؟
Fatemeh.P — شنبه، ۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۷
عااااااااااااااااااالی
نرگس — یکشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۶
عکس هاش وانمیشه ازدست شما 😠😤😨😡
پلین — شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
ببخشید نرگس جون کسی بلد نیست عکس نزاره اگه میخواد بزاره قشنگ باشه من لایک نکردم من زهرا جون هستم 🤩
⭐selda⭐ — دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۰
😂😂😂
دیانا سمیعی — سه‌شنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸
واقعا ممنون خیلی خوب بود
زهرا — یکشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۱
ممنون عالی بود
دلارام — پنجشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴
اسمی یعنی بالات نیست
پلین — شنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۱
دلارام چون چی نوشتی
دلارام — پنجشنبه، ۲۸ شهریور ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۳
اسمی هستن 😂
نسرین — دوشنبه، ۲۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۱
تتحخ
آشپزی رنگی — شنبه، ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲
به جای ایسینگ نمیشه خامه زد ؟
عالی بود ممنون
یاسمین بانو — شنبه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۰
چراگلم میشه خامه زد
nazanin? — جمعه، ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۶
خیلی کیک زیبا وخوش مزه ای است
s-fath abadi — دوشنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۲
عالی بود خیلی چیزا یاد گرقتم
خانوم خانوما — یکشنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۵
وااای عالی بود خیلی‌کمکم میکنه ممنون از همتون عشقایه من 😍😍😍
مهرگان — پنجشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۰۴:۲۸
عالییبی بود خدا قوت
Zeinab ? — پنجشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
مرسی عالی بود
حدیث — پنجشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۷
.عالیه واقا ممنون
ناشناس — چهارشنبه، ۱۹ تیر ۱۳۹۸ - ۰۰:۲۰
باز نمیشه
melisa — چهارشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
واقعا عالی بود


عزیزم


:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P:-P
Asmae — یکشنبه، ۱۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۳
عزیزان فراستینگ چیه؟؟؟؟
لاله — دوشنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۱۲
روکش کرمی است با رنگ های مختلف
asal.ℳ — چهارشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳
واقعا عالی بود مرسی ازتون
عسل — پنجشنبه، ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲
یک دستور مهشر هستش عاشقشم

و بسیار از کسانی که این دستور رو نوشتن و زحمت کشیدن خیلی ممنونم ❤
M❤❤ — سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
حرف نداره عزیزان
نازنین — دوشنبه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰
عالیه:-)
بارانا — پنجشنبه، ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
سلام دوستان .من چند روز دیگه برای تولد شوهرم میخام کیک درست کنم ن تا حالا قیف دستم گرفتم ن تا حالا کیک روکش کردم. ب نظرتون خراب میکنم؟؟؟😢
⭐selda⭐ — دوشنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۳:۱۱
با اینکه دیر شده
میتونی خوب میشه
بامرام — جمعه، ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۴
عالییی بود متشکرم
محمد امین — یکشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
چرجرط
شرص
طذس
محمد امین — یکشنبه، ۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
چرجرط
شرص
طذس
دختر‌پاییز — جمعه، ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۷
عالیه
ناهید — شنبه، ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۲
سلام خوبی
زینب — پنجشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷
خیلی خوبه
منا بانو — سه‌شنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
عالیه ممنون
مبینا — پنجشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰
خیلی خوبه
امیرعلی مامان — سه‌شنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۰۰:۴۵
ممنون از اپلیکیشن بروز و کاملتون💕💕 نکاتش همیشه به کارم اومده و ازش استفاده کردم
❤sepide sajadi❤ — پنجشنبه، ۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۷
خیلی خوبه 👏👏👏
Zeynab najafe — دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶
عالی بود ممنونم کلیپ برگر جونم😘😘😘😘❤
**هاریکا** — دوشنبه، ۱۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲
حرف نداره
najmesadat — پنجشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰
عالیه
ممنون
❤sepide sajadi❤ — چهارشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰
کلیپ برگر چه کردی 👍
M❤❤ — سه‌شنبه، ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳
راست میگه
خانم اقا مهرداد — دوشنبه، ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
خیلی نکات جالبی بود پاپین متشکرم
آشپز باشی — جمعه، ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
ممنون کلیپ برگر جون
درسا — یکشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
خیلی خوبه دستت درد نکنه💞💞💖
fatemeh❤ — شنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۴
😊😊😊🖐
فرهادی — پنجشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴
واقعا ممنونم از لایک هاتون ولی خودتون که میدونید من چقدر زحمت میکشم برای اینکه شما لایکم کنید ترو خدا بهم سربزنید بخدا. گناه دارم و همون طور که میدونید من ۱۲سالمه 😥😥😥😥
کارتون بی نظیره
کیک خونگی آوا — چهارشنبه، ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۲
عه بووووورووووو عامووووو اه
Atefeh — دوشنبه، ۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۰
خواهش میکنم طرزدرس کردن یه خامه سفت روبهم بدین هروقت درس میکنم تابخام خامه کشی کنم آب میشه این چندمین باره که کیکم خراب میشه وزحمتام بهدرمیره؟
مامان خونه — دوشنبه، ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۸
یه روش سریعش اینه که کرم پنیری درست کنید به جای خامه..طعمشم خوشمزه تر از خامه هست

یک بسته پنیر ماسکارپونه(یا خامه ای) رو بایک بسته خامه صبحانه و کمی وانیل و شکر با همزن بزنید..خیلی سریع فرم میگیره.

نکته:اگه میخواین از پنیر خامه ای استفاده کنید ،چند ساعت بذارید تو آب بمونه تا نمکش کمتر بشه
❤....❤ — دوشنبه، ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۶
همزنتون رو تو فریزر بزارین تا کمی گوشه هاش یخ بزنه
زینب — پنجشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰
بهترین کاراینه ک خامه آماده ازبیرون بگیرین عزیزم.محیط کارتونم بایدخنک باشه.وسیله هاتون ازقبل توفریزر بزارین ک سردسردباشن.
خانم اقا مهرداد — جمعه، ۱۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۹
خیلی مطلب خوبی بود استفاده کردم ممنون
سارا — چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰
دوسیا ازکجا مشخص میشه عکس تاید شده
سارا — چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶
چیکارکنم کیکم روش براق شه اجی بهم میگی گانش برا مرحله اخر هست و اینکه اول باید خامه بزنم بذارم یخچال بعدش اون براق کننده بزنم یا برعکس هست؟مرسی بوس گنده
سارا — چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۳
وای چ عالی ایده تو ذهن داشتن خیلی خوبه
سعیده — چهارشنبه، ۱۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۱
عالییی
Atefeh — سه‌شنبه، ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
میشه دستوریه خامه سفت روبرای کیک بدیدمن هربارکه میخوام خامه روکیک بریزم انقدشله که اصلا سرازیرمیشه
مارال — چهارشنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱
عزیزم باید برای تزیین خامه مخصوص قنادی بگیری و بگذار روی یه کاسه یخ و اینقدر با همزن بزن که شکل پرده هم زن روش بمونع
منیر — شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
چه ایده های جالب وجذابی
فاطمه گلی — شنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۵
خیلی عالی هست منم میخوام امتحان کنم راستی به ایسینگ میشه کاکائو زد که شکلاتی بشه؟چقدر بزنم؟
دخترک — پنجشنبه، ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸
مرسی
?همســـــرم? — سه‌شنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
عالی
Mahya — دوشنبه، ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۱
بعداز اینکه از فر دراوردی باید کیکو بزاری داخل یخچال بعد خامه بهش بزنی؟
مامان گل دخترا — دوشنبه، ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۰
سلام. خانمای کدبانو. من تازه واردم لطفا میتونید بگید خامه رو که از بیرون تهیه میکنم چطور رو کیک بزارم. چون یخ زده هستش پرسیدم
مامان❤Elay❤ — یکشنبه، ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۲۳
اونو میزاری بیرون از فیریزر بعد یکم که یخش باز شد با دور تند همزن ۵دقیقه هم بزن نباید زیاد یخش باز بشه چون شل میشه خامت
خاطره — پنجشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
ایده های جذاب با خاطره
فاطمه — دوشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱
سلام..
اگ بخوام با خامه تزیین کنم لازمه روی کیک رو با فراستینگ روکش کنم؟؟؟
ایدا — شنبه، ۳۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۰
beta bot
لیلا — جمعه، ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۵
عااااااااالی
rezvan1377 — چهارشنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
خوبه...ولی نمیدونم چرا از اون خمیر فوندات بدم میاد
حمیده — پنجشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۱
منم همینطور اصلا از مزه ی خمیر فوندانت خوشم نمیاد ظاهر کیک قشنگ میشه ولی اصلا قابل خوردن نیست
ریحانه خانم — دوشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹
فقط خوشگله دیگه طعم خوبی نداره که
melika — جمعه، ۲۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
دقیقا
منم بدم میاد
مریم — دوشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸
عالی بود.ممنون
فاطیما — یکشنبه، ۱۷ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۱
عالی بود عزیزم مرسی
مژگان اعتدالی — چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۹
دستتون طلا ممنون چنین مطلبی قرار دادید
Z.R — چهارشنبه، ۱۳ تیر ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۷
خیلی خوب و مفید
ツNafas — سه‌شنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۹
خیلی خوب بود
zahra — دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
عالیییی
Reyhan — شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷
چقد مفید بود مچکر
مبین — جمعه، ۱۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶
دوست عزیز درست میگه ممنونیم 😗
s82271458 — شنبه، ۹ تیر ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۴
ممنون عالی بود چندتا سوال دارم لطفا جواب دهید.فراستینگ چیه؟یعنی بجای خامه استفاده میشه.دوم من درخامه کشی خامه سطح کیکم صاف میشه ولی کمی حالت زبری داره علت چیست نمیتونم زبری روازبین ببرم.یه خواهش داشتم میشه خامه کشی اصولی ودقیق بافیلم بزارید.ممنون ازشما
zahra86 — سه‌شنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۵
عزیزم به کاربر روشا خانومی سربزن فیلمش هست واقعا کاربردی بود من دیدم
ماهان — جمعه، ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰
من هم خامه کشیم خوب نبود اما الان برای خامه کشی بااستفاده از ماسوره حصیر باف یا ماسوره آیسر و قیف خامه رو دورتادور کیک میزنم بعد هم با پالت و طلق های شفاف خامه رو صاف میکنم
sepideh — پنجشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶
عالی ولی من از خمیرفوندات چندشم میاد
رویا — چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳
من همه راه روبلدم فقط صاف نمیشه خامه روی کیک مجبورمیشم باچیزای تزیینی ناصافیشوازبین ببرم
Farzaneh — یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۸
از صفحه گردون زیر کیک و پالت های پهن استفاده کنید خامه کشی رو خیییلی راحت میکنه.یه لایه نااازک خامه رو کیک بزنید وبذارید فریزر (نیم ساعت) بعد خامه زیاد بزنید رو کیک و با پالت صاف کنید این کار در صاف کردن خامه روی کیک خیییلی تاثیر داره.
سحر — جمعه، ۸ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
رویا جون می تونی از برنامه های تلویزیون استفاده مثلا جم فود تزیین کیکش نشون میده
Mohadese ! — چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۲
منم این مشکلو داشتم بعدا فهمیدم خامم خیلی سفت بوده
هم خامه رو بهتر درست کردم که خیلی سفت نشه هم یکم سطح کارتکم رو خیس کردم که به خامه نچسبه
❤فاطمه❤ — پنجشنبه، ۷ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۴
من کلن خامه کشیم سخته ..
نمیدونم چیکار کنم
خانم سید — چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۲
مرسی خیلی مفید بود
مامان ارسلان — چهارشنبه، ۶ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹
مفیدبود
Hanieh1383 — سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹
مــــرسی،خیلی مفیدبود👌👌
مهدیسا — سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
ممنون
مامان امیر — سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۲
خیلی مفید بود👌👌
مریم قنواتی — سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۵
عالی و کاربردی😍
فاطمه قادری — سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲
فراستینگ یعنی چی؟؟!!!
yasna.1386 — سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۵
واقعا ایده کاربردی بود
#Negin# — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۱
عالی بود
طناز — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
عاااااالی
الهه — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳
عالی بود، فقط کاش از تصاویر واقعی استفاده میکردید.تا برای تازه کارها بیشتر کاربردی و مفید باشه.
مهتاب — چهارشنبه، ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
دقیقا
niloofar mohebbi — سه‌شنبه، ۵ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۷
ویدیو ها رو ببینید شما
Mary — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
عالی
الهه ظهیری — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
خیلی عالی ومفید مچکر
نرگس — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۵
خوبه
مامان محمدحسین — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
من نفهمیدم این آیسینگه قبل از خامه کشی بود ؟؟؟؟؟
محمود کشتی گیر — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
ممنونم از مطالب خوبتون
ماه من — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
خیلی خوبه که همچین مطلبایی گذاشته بشه هفته پیش در به در دنبال همچین مطلبی میگشتم
❤فاطمه❤ — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
کاش ی مطلب هم درمورد کار با ماسوره وقیف بزاری
❤فاطمه❤ — دوشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
عالی بود .ممنونم کلیپ برگر